Tvätta!

Förutom gäster och sele träningen har jag diskat Hugos vattenflaksa, hans matskålar (ja, han har två) och alla hans övriga saker. Kände att det var dax.
Det ändå man bör tänka på när man diskar/tvättar kaningrejer, är att inte använda diskmedel som luktar. Det går helt utmärkt med vanligt yes, naturell. Den brukar jag köra på. Brukar annars bara sköja ur matskål emellan måltiderna. Men ibland behövs en mer grundlig rengöring.
Jag vet att inlägget blev ganska trist. Men jag har ju som sagt gäster, ville bara skriva ett inlägg till. För det här blir det sista inlägget för ikväll. Kommer mera imorgon, och förhoppnings vis ska jag ta mera bilder på hugo, kanske i selen 🙂

Om murkenskaniner

Jag är en tjej som älskar kaniner. Och mitt syfte med bloggen är en seriös kaninblogg, med bra uppdatering!
Detta inlägg publicerades i Okategoriserade. Bokmärk permalänken.

Lämna en kommentar