Hej!

Vaknade inte förns nu. Tur att min mamma var ute och gav Hugo mat,vatten och hö. Och självklart gosade hon. Jag har verkligen haft fullt upp dom senaste dagarna, med hugo. Jag och han har kommit varandra jätte nära som jag aldrig trodde vi skulle göra. Så jag har nästan suttit hela tiden brevid buren, och kollat och pratat med honom. Han blir jätte glad då. Han gör alltid glädjeskutt när jag kommer, det är så roligt att se honom.
Sen hade jag ganska mycket skuldkänslor igår, därför att det regnade ju näst intill hela dagen igår. Och hugo, är ju i sin ”sommarbur” nu. Självklart är halva buren under tak. Halva buren är som ett hus, och den andra bara galler, om ni förstår..? Och den lilla killen ville självklart sitta i regnet. Han vart jätte blöt. Så jag försökte lägga över pressening (stavning?) det funkerade bra 🙂
Nu ska jag ut till hugo och gosa. Innan ska jag bara äta frukost!

Om murkenskaniner

Jag är en tjej som älskar kaniner. Och mitt syfte med bloggen är en seriös kaninblogg, med bra uppdatering!
Detta inlägg publicerades i Okategoriserade. Bokmärk permalänken.

Lämna en kommentar