Hej allihop!

Nu har murkens kaniner kommit igång! Och den här bloggen kommer att handla om min kaninuppfödning som jag inom en snar framtid ska starta. Just nu äger jag en löwen lejonhuvad/dvärgvädurs hane vid namn Hugo. Han är ungefär 9 månader gammal.

Jag kommer att uppdatera flera gånger om dagen. Så det blir roligt, varje gång ni besöker bloggen!

Om murkenskaniner

Jag är en tjej som älskar kaniner. Och mitt syfte med bloggen är en seriös kaninblogg, med bra uppdatering!
Detta inlägg publicerades i Allmänt. Bokmärk permalänken.

3 kommentarer till Hej allihop!

  1. Mr WordPress skriver:

    Hi, this is a comment.
    To delete a comment, just log in, and view the posts’ comments, there you will have the option to edit or delete them.

  2. Lina skriver:

    Hej skoj att man hitta någon som skrver/kommer skriva om kaniner. För själv har jag en kanin en dvärgvädurs hona. På ca 3-4 år som jag har lite problem med.

  3. Klara skriver:

    Skoj att du har en kaninblogg:) Har själv haft två kaniner.Den ena dog vid treårs ålder av en sak jag nog inte ska prata om:/ och min andra blev 6 år och dog av ålder.

    De var bröder och båda var en blandning av löwen(lejonhuvad) och dvärgvädur.

Lämna en kommentar