Varit ute och ”nattat” hugo!

Haha! Det låter kanske jätte roligt, men jag har varit ute och nattat hugo. Brukar oftast inte natta honom. Men jag kelade med han så han somnade. HAHA! Fick bära försiktigt in han i buren. Han vaknade inte. SÖT! Skulle tagit en bild, men kameran la av precis skulle trycka! Sen ville jag inte springa in och hämta en annan. Men ni får bilder imorgon. Och vi ska även klippa klorna i morgon, något jag inte kan göra. Eller det kan jag säkert. Men jag har alltid varit så, att jag ”vågar” inte göra saker, som kan skada andra eller ja ni förstår.
Imorgon lovar jag, över min döda kropp att det kommer att komma bilder på bloggen. Iallafall på kvällen! Ska fråga mamma om hon kan fota med sin system kamera. Eftersom jag inte är så ”bra” som hon är på att fota. HAHA! 🙂
Vi hörs imorgon! 🙂

Om murkenskaniner

Jag är en tjej som älskar kaniner. Och mitt syfte med bloggen är en seriös kaninblogg, med bra uppdatering!
Detta inlägg publicerades i Okategoriserade. Bokmärk permalänken.

Lämna en kommentar