Regn, regn och åter regn!

Det har regnat till och från hela dagen idag. Antingen öser det ner, eller så duggar det. Men lite regn har väl inte skadat..? Så ut gick jag och sele tränade. Gick riktigt bra gjorde det. Så tänkte sätta i ett koppel på måndag kanske, för han känner sig ”hemma” i koppel. Han är mer lung nu, mer lik sig själv.
Har inte varit så värst ”aktiv” idag, pga att vi hade besök ett tag eller rättare sagt, vi har besök. Men jag ville bara informera er om vad som händer i sele träningen.

Ni får gärna säga om ni vill att jag ska skriva om något speciellt, det gör jag så gärna 🙂
Uppdaterar ett inlägg senare ikväll, för nu ska jag äta med gästerna.

Om murkenskaniner

Jag är en tjej som älskar kaniner. Och mitt syfte med bloggen är en seriös kaninblogg, med bra uppdatering!
Detta inlägg publicerades i Okategoriserade. Bokmärk permalänken.

Lämna en kommentar